Elettrodi di Grafite

  • Graphite Electrode Nipple

    Nipple Elettrode di Grafite

    I nippli di l'elettrodi di grafite sò usati per cunnette dui o più elettrodi in colonna. È u scopu di questu hè di realizà l'usu cuntinuu di l'elettrodi in u prucessu di fabricazione di l'azzaru di furnace à arcu elettricu. Nipples, cù a superficia di fili esterni convenzionali, sò u impurtante strumentu di clamping per allargà a lunghezza di l'elettrodo. Facendu questu evita u cunsumu improduttivu di fondu.

  • HP Graphite electrode

    Elettrodo HP Graphite

    L'elettrodo di grafite HP hè fattu di coke di agulla impurtatu da u Giappone, Stati Uniti, u prucessu di pruduzzione di l'elettrodo di grafite hè sfracicatu, tamantu, ingredienti, impastatu, stampatu, cottu, impregnazione a alta pressione, u sicondu prucessu di torrefazione, grafitizazione è lavorazione, i capezzoli. di l'elettrodo di grafite è u nasu sò fatti da trè volte impregnazione è quattru volte da coccia, u materiale di l'elettrodo di grafite per a fabbricazione in acciaio hè un coke di agulla impurtatu da u Giappone è USA.

  • RP Graphite electrode

    Elettrode RP Graphite

    L'elettrodo di grafite hè principalmente adupratu per a fabricazione d'acciau in un fornu elettricu, fornu caldu minerale è fornu di resistenza elettrica. L'elettrodo di grafite porta a corrente elettrica in u fornu. U currente elettricu pruduce arcu in u distrittu di funditura in u fornu elettricu, quandu a temperatura aumenta à circa 2000 gradi centigradi, principia a funditura. A nostra serie di elettrodi di grafite hè applicabile à u fornu cumunu è a putenza alta cun alta pressione è arcu cortu.

  • UHP Graphite electrode

    Elettrodo di Grafita UHP

    L'elettrodo di grafite hè un materiale di conduzione principale utilizatu in l'industria di a fusione elettrica, chì hà e proprietà di una conductività elettrica superiore, una cunduttività termica, una forte resistenza meccanica, l'ossidazione è a resistenza à a corrosione in alta temperatura. L'elettrodo di grafite hè tipicamente utilizatu in EAF (per acciao di fusione), forno ad arco immerso , furnace elettrici chì producenu carborundum, etc.