In u 2019, a industria refrattaria prumove ancu più a riforma strutturale di u fornimentu

In u 2019, a industria refrattaria prumove ancu più a riforma strutturale di u fornimentu. U funziunamentu generale di a industria hè stabile, a pruduzzione hè aumentata ligeramente, è u livellu di sviluppu verde hè stata significativamente migliurata.

1. U pruduzzione hè stabile è in crescita. In u 2019, a produzzione di prudutti refractari in tuttu u paese era di 24.308 milioni di tunnellate, un incrementu annuali di 3.7%. Frà elli, i prudutti refrattari in forma densa sò stati di 13,414 milioni di tunnellate, un aumentu di 1,1% annu annantu; i prudutti refractari d'isulazione sò stati 589,000 tunnellati, un incrementu di 8,9% annu annantu; i prudutti refrattari non sfruttati eranu di 10,305 milioni di tunnellate, un incrementu di 6,9% annu.

2. A seconda, a pressione di benefiziu hè più grande. Ci sò 1958 materie prime refrattarie, prudutti refrattorii è cumpagnie di servizii cunnessi sopra a scala di l'industria. Affettatu da una forte calata di u prezzu di u mercatu di i prudutti refrattorii, u principale ingressu di l'affari in 2019 era di 206,92 miliardi di yuan, una diminuzione annuale di 3,0%, è u prufittu tutale era di 12,80 miliardi di yuan, annu. diminuzione di 17,5%.

3. L'esportazione cascò pocu. In u 2019, u voluminu di u cummerciu di l'exportazione di materie prime è prodotti refrattari hè statu di 3,52 miliardi di dollari, è u voluminu annuale di l'esportazione hè stata di 5,95 milioni di tunnellate, una diminuzione annuale di 6,3%. Frà elli, u voluminu di l'esportazione di materie prime refrattarie era di 4.292 milioni di tunnellate, in calata di 5,7% annu annantu; u voluminu di l'esportazione di prudutti refractari era di 1.666 milioni di tunnellate, in calata da 7.7% annu annantu.

4. Migliuramentu di u livellu verde. In 2019, tutta l'industria approfonderà ancu u cuntrollu di a fonte di a contaminazione, è parechje pruvince è cità anu emessu forni industriali è piani di trattamentu di l'emissione di contaminanti di forni per prumove l'emissione di contaminanti per rispettà i standard. U livellu di sviluppu verde di a cumpagnia hè statu significativamente migliuratu. Sete fabbrici refrattari sò stati scelti cume "fabbriche verdi" da u Ministeriu di l'Industria è di l'Informatica. "Lista.

Attualmente a trasfurmazione è u sviluppu di l'industria refrattaria hè in modu acceleratore, ma a situazione hè sempri affruntata da parechje incertezze. Prublemi cume a surcapacità, a bassa cuncentrazione, è a capacità di innovazione insufficiente ci sò sempre. U prossimu passu hè di accelerà l'applicazione di e nuove tecnulugia è di u sviluppu di u novu pruduttu, dipendenu da a forza di u capitale è di a marca per aumentà a cuncentrazione di l'industria, migliurà l'automatizazione è l'intelligenza di l'industria, accelerà u ritmu di trasfurmazioni è d'aghjurnamenti, è di prumove u sviluppu di alta qualità. industria refrattaria.


Tempu di posta: 21-20-20